Xtreme Fitness Gyms kończy 7 lat. Właśnie tyle minęło od otwarcia pierwszego klubu sieci w 2012 roku. Sieć przeszła długą drogę, aby 7 lat później stać się potentatem na polskim rynku branży fitness. Swój dynamiczny rozwój sieć zawdzięcza m.in. unikalnemu modelowi franczyzowemu, który poprzez dedykowane narzędzia pozwala na skuteczne zarządzanie dowolną liczbą klubów.

Franczyzobiorcy wyjątkowo chętnie wybierają model wypracowany przez Xtreme Fitness. Nowe kluby franczyzowe pojawiają się na mapie Polski w lawinowym tempie, a chętnych na otwarcie własnego klubu fitness pod skrzydłami Xtreme cały czas przybywa. W czym tkwi sekret skuteczności tego modelu biznesowego? Odpowiedzi jest kilka, ale główną rolę odgrywają dedykowane narzędzia, które stanowią solidne podstawy do prowadzenia tego biznesu.

System zarządzający GymOS, matryca zadań, podręcznik operacyjny

System zarządzającym GymOS to skuteczne narzędzie, które w optymalny sposób pozwala zarządzać dowolną liczbą klubów fitness. Matryca zadań pomaga w planowaniu, podejmowaniu i nadzorowaniu wszystkich działań związanych z prowadzeniem klubu. Podręcznik operacyjny to zestawienie wszystkich informacji niezbędnych do prowadzenia klubu pod marką Xtreme. To kopalnia doświadczeń, wiedzy i przetestowanych rozwiązań, którą otrzymuje każdy franczyzobiorca przy podpisaniu umowy franczyzowej.

xtreme-fitness-mapa

Franczyzobiorcy pod skrzydłami

Tym, co wyróżnia model franczyzowcy Xtreme Fitness jest także ścisła współpraca franczyzodawcy z franczyzobiorcą podczas całego okresu trwania umowy. Franczyzodawcy zarówno przed, jak i po otwarciu klubu mogą liczyć na wsparcie. Na czym ono polega? Pomoc przypisanego danemu klubowi opiekuna franczyzowego, comiesięczny audyt mający na celu ocenę poziomu funkcjonowania klubu oraz przekazanie cennych wskazówek, udział w licznych szkoleniach i spotkaniach doskonalących kluczowe umiejętności niezbędne do prowadzenia klubu w każdym zakresie. Franczyzobiorcy korzystają także z działań marketingowych prowadzących przez sieć – zarówno globalnych kampanii, jak i akcji lokalnych, działań wizerunkowych i promocyjnych.

30 klubów otwartych, plan 100+ i 200+ wdrażany w życie

Dowodem skuteczności tego modelu są sami franczyzobiorcy sieci, którzy w swoim portfolio zazwyczaj posiadają nie jeden, a kilka klubów. Aktualnie sieć ma dostępnych 15 lokalizacji, spośród których przyszli franczyzobiorcy mogą wybierać. Kluby w następujących miastach czekają na nowych właścicieli: Biłgoraj, Bielsk Podlaski, Chełm, Cieszyn, Lubliniec, Lwówek Śląski, Mielec, Mława, Ostrów Wielkopolski, Piekary Śląskie, Puławy, Pszów, Radlin, Tomaszów Lubelski, Zawiercie.

Kto odważy się na sukces w branży fitness? Xtreme Fitness Gyms Franchise ma na sukces swoje sposoby.

Autor SCF News Retailnet.pl