Jesteśmy Zdrową Marką Roku!

Tytuł „Zdrowa Marka Roku” trafił w nasze ręce! Jesteśmy niezwykle dumni, że wysiłki założyciela, liderów i całego zespołu Xtreme Fitness zostały dostrzeżone i docenione tak prestiżowym wyróżnieniem! Z przyjemnością opowiemy Wam, jak do tego doszło oraz jak wyglądała uroczysta gala finałowa, podczas której założyciel sieci, Łukasz Dojka, odebrał tytuł „Zdrowej Marki Roku”.

Aktywność w roli głównej

Jako sieć siłowni i klubów fitness stawiamy sobie za punkt honoru, aby skutecznie propagować aktywność fizyczną i zdrowy styl życia. Naszą misją jest pomoc klubowiczom w osiąganiu ich celów fitness. Ze swoimi klubami docieramy do miejscowości, które zazwyczaj nie posiadały jeszcze profesjonalnego klubu fitness, dlatego każdorazowo mierzymy się z wyzwaniem, aby wywołać potrzebę troski o swoje ciało, kondycję i zdrowie. Jest to zadanie niezwykle trudne, ale my lubimy wyzwania!

Od 2012 roku wspieramy klubowiczów w ich wysiłkach i dążeniach do zdrowej i atrakcyjnej sylwetki. Zmieniamy nie tylko wygląd, ale także sposób patrzenia na swoje ciało oraz budowania własnej wartości. Podejmujemy różnorodne działania mające na celu propagowanie zdrowego stylu życia, nie tylko wśród naszych klubowiczów. Budujemy lokalne społeczności i koncentrujemy ludzi wokół aktywności fizycznej.

Gala finałowa

Przedstawiciele ze świata biznesu, show-biznesu i mediów spotkali się 25 listopada na uroczystej gali w Warszawie, w hotelu Bellotto, aby uhonorować, podczas oficjalnej prezentacji, laureatów tytułu Zdrowa Marka Roku. Na scenie założyciel oraz CEO Xtreme Fitness Gyms Łukasz Dojka wygłosił przemówienie, w którym przedstawił sieć, pokrótce omówił jej funkcjonowanie, wizję rozwoju oraz zaprosił do budowania relacji biznesowych w ramach Xtreme Fitness Gyms Franchise. Przemówieniu przysłuchiwała się m.in. Ewa Chodakowska, Katarzyna Dziurska czy Karolina Ferenstein-Kraśko oraz wiele innych znamienitych gości.

 

Wydarzenie to, jak co roku, było okazją do wspólnego spotkania ważnych osobistości ze świata sportu, biznesu, mediów, którzy na co dzień kreują nie tylko branżę fitness, ale wiele dziedzin życia społecznego czy kulturalnego.

Prestiżowy charakter gali, zdobyty tytuł oraz przemówienie Łukasz Dojki było okazją do przedstawiania marki szerokiej publiczności, a co za tym idzie: dołożeniem kolejnej cegiełki do realizowania naszej misji – stania się najbardziej rozpoznawalną marką klubów fitness w Polsce.