Nie możemy mówić o zażegnanym kryzysie ale wielkimi krokami zbliżamy się do IV etapu odmrażania gospodarki, w którym kluby fitness wznawiają swoją działalność.

Co zmieniło się przez ostatnie miesiące, w których kluby były zamknięte?

„Aplikacja mobilna Xtreme App, została wzbogacona o wiele dodatkowych opcji treningowych, również tych do wykonania w warunkach domowych, a platforma treningowa XtremeGO, zawierająca formy aktywności dla osób o różnym poziomie zaawansowania, kobiet w ciąży, a nawet dzieci, została uruchomiona już w trzecim tygodniu od momentu zamknięcia klubów.” – mówi Łukasz Dojka, założyciel sieci Xtreme Fitness Gyms.

To dwa odrębne projekty, które cieszą się olbrzymim zainteresowaniem ze strony weteranów oraz nowicjuszy. Nie zapominamy jednak o pozostałych inicjatywach podjętych przez sieć, jakimi są Mentor Projekt, czyli darmowe warsztaty szkoleniowe dla setki osób z branży i poza jej obrębu oraz program Powered by Xtreme Fitness Gyms, będący wsparciem dla lokalnych przedsiębiorców.

Czym jeszcze zaskoczy nas sieć?

„Pandemia nie przeszkodziła nam w realizacji planów, związanych z nowymi otwarciami klubów. Nie zrezygnowaliśmy z żadnego, które wcześniej zaplanowaliśmy. Niektóre są jedynie przesunięte w czasie. Najbliższe otwarcie odbędzie się 1 sierpnia i będzie to klub w Dębicy.”– dodaje Łukasz Dojka.

Czy Xtreme jest gotowy na powrót klubowiczów?

Podczas, gdy kluby były zamknięte, cały dział techniczny i remontowy zaangażowany był w prace w klubach już istniejących.

„Odświeżone posadzki, odmalowane ściany, nowe gumy czy obicia sprzętów to tylko część prac, jakie wykonaliśmy. We wszystkich klubach został przeprowadzony przegląd systemu klima-went oraz wykonany okresowy przegląd serwisowy klubów i sprzętu.” – mówi Marek Ostręga, Property Manager Xtreme Fitness Gyms.

Co istotne, odnotowaliśmy również informację o przekształceniach klubów. Przykładem jest Bytom, w którym powierzchnię klubu powiększono, aż dwukrotnie.

„To był dla nas wszystkich bardzo produktywny czas. Każdy dział pracował jeszcze intensywniej niż dotychczas. Jestem dumny ponieważ widzę wymierne efekty tej pracy, a satysfakcją dla mnie zawsze pierwszorzędnie było i będzie zadowolenie klienta.” – mówi Łukasz Dojka.